Cookies op Hardwareparadijs
Onze site maakt gebruikt van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie onder andere om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kunnen we hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren, en deze informatie toevoegen aan bezoekersprofielen. Cookies kunnen worden gebruikt om op Hardwareparadijs, indien u deze optie heeft gekozen, u niet meer uit te loggen.

Als je deze site blijft gebruiken gaan we er vanuit dat je akkoord bent met onze cookies. Begrepen
Filter
Staat genoteerd!
In verband met het coronavirus is onze dienstverlening aangepast. Je bereikt ons het beste door te appen en bellen. Email je, meld dan jouw telefoonnummer.

Kort & krachtig inruilen


Kopieer onderstaande vragenlijst en email deze ingevuld naar:

inkoop@hardwareparadijs.nl

Met deze knop kun je de vragenlijst makkelijk kopiëren!

 

Notitie van Hardwareparadijs.nl:
Het invullen en insturen van dit formulier garandeert uitdrukkelijk niet dat je ook een reactie krijgt. Lees hier waarom: https://Hardwareparadijs.nl/werkwijze-i-40.html
Vanzelfsprekend nemen we ieder voorstel in overweging.

==DIRECT & DUIDELIJK==
We beginnen met zo precies mogelijk te begrijpen wat je wilt, wanneer, waar en hoe. Details zijn belangrijk, dus wees zo precies mogelijk. Hoe concreter, hoe beter!
1. Wat wil je van ons overnemen?
...

2. Wat heb je ter inruil en wil je bij ons kwijt?
...

3. Wat kun je zeggen over garantie? Heb je nog een bon? Van welke winkel? Hoe zit het met aanwezigheid van originele dozen, toebehoren, cosmetische staat en aan/afwezigheid van rook/sigarettenlucht?
...

4. Wil je onze hardware enkel en alleen kopen als je het jouwe kunt inruilen? (wat van toepassing is laten staan)
    >>> Inruil van mijn spullen is inderdaad vereist. Ik heb anders geen interesse meer.
    >>> Welnee! Zeker niet. Ik wil ook los kopen! Het is totaal geen vereiste voor mij. Het zou mooi uitkomen, maar het is geen verplichting.

5. Wil je dat we al jouw hardware ineens overnemen? (wat van toepassing is laten staan)
    >>> Absoluut. Het is alles of niets!
    >>> Nee, niet per se. Een deel ervan mag ook.

6. Ben je in de gelegenheid om direct tot aankoop en inruil over te gaan? (wat van toepassing is laten staan)
    >>> Zeker! Ik heb het geld direct beschikbaar en de inruilwaar kan ook direct weg. Ik kan dus direct handelen.
    >>> Nee, ik heb nog niet genoeg geld. Ik moet eerst nog sparen tot de volgende datum: ...
    >>> Nee, de inruilwaar is nog niet vrij beschikbaar. Dat zal het zijn op de volgende datum: ...
    >>> Nee, om anderen redenen, namelijk: ...

7. Hoe wil je logistiek de boel afhandelen? (meerdere opties mogelijk)
    >>> Ik breng het zelf bij jullie langs
    >>> Ik heb genoeg verzendmateriaal en stuur het op
    >>> Ik wil dat jullie mij eerst verzendmateriaal sturen, daarna stuur ik het op
    >>> Ik wil dat het opgehaald wordt

==EERLIJK & REALISTISCH==
We verlenen deze dienst graag en zo goed mogelijk! De kosten van deze dienst moeten betaald worden met de winst die we kunnen maken met de doorverkoop van jouw spullen. 

8. Voor welke prijs PER onderdeel is het voor jou de moeite waard het bij ons in te ruilen?
...

9. Kijk nog eens naar je prijzen. Heb je voldoende ruimte voor winst bij doorverkoop voor ons over gelaten? We leveren de dienst graag, maar het kan en gaat niet gratis :)
    >>> Jazeker! Ik begrijp het verdienmodel. Ik heb zeker ruimte overgelaten om er wat aan te verdienen. Dat is deze dienst mij dubbel en dwars waard en het is jullie van harte gegund.
    >>> Nee! Ik laat totaal geen ruimte over want ik denk alleen aan mijzelf! De wereld draait om mij en iedereen moet gratis voor mij werken! Ikke ikke ikke!
    >>> Ik heb geen prijzen vermeld! Volkomen logisch als jullie mijn daardoor onmogelijk te beoordelen voorstel links moeten laten liggen! Misschien moet ik toch maar een afhaal- of leverafspraak maken. Of een bestelling plaatsen uiteraard. Als ik langskom op afspraak of eerst mijn order plaats krijg ik immers altijd vrijblijvend een inruilaanbod van jullie.

==ZUIVERE KOFFIE==
We zijn trots op wat we hebben bereikt en dankbaar voor de inmiddels ruim 3200 beoordelingen die we van onze tevreden klanten hebben ontvangen. Iedereen kan daardoor duizenden bewijzen zien van de kwaliteit van onze producten en diensten. 

Andersom hebben wij (nog) geen idee wie jij bent. Wij willen graag zien en kunnen bevestigen dat we met een eerlijk, oprecht en natuurlijk persoon handelen. Niet alleen vinden we dat eerlijk oversteken, ook is het voor bedrijven bij wet verplicht om deze gegevens te noteren. Wij houden een uitstekend sluitende inkoopadministratie bij, waarmee we actief bijdragen aan het bestrijden van heling. Om al deze redenen vragen we je adres door te geven en je telefoonnummer. Jouw telefoonnummer is altijd vooraf verplicht, maar overige gegevens kun je ons ook in persoon melden. We bellen je zeer waarschijnlijk na, dus zorg dat je bereikbaar bent op het nummer dat je doorgeeft. 

Met dit alles kunnen we zien dat we met zuivere koffie te maken hebben. Wel zo fijn!


10. Wat zijn jouw gegevens?
    >>> Voor- en achternaam
    >>> Straatnaam en huisnummer
    >>> Postcode
    >>> Woonplaats
    >>> Telefoonnummer
    >>> Link naar je profiel op tweakers.net (indien van toepassing)