Cookies op Hardwareparadijs
Onze site maakt gebruikt van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie onder andere om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kunnen we hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren, en deze informatie toevoegen aan bezoekersprofielen. Cookies kunnen worden gebruikt om op Hardwareparadijs, indien u deze optie heeft gekozen, u niet meer uit te loggen.

Als je deze site blijft gebruiken gaan we er vanuit dat je akkoord bent met onze cookies. Begrepen
Filter
Staat genoteerd!
Sommige artikelen worden nog in prijs verlaagd, veel werk! Zie je iets leuks maar denk je dat de prijs niet meer klopt? Neem even contact op!

Garantie & Service


Garantie
Binnen onze eigen garantietermijn, ingaand op de dag van afhaal of levering indien per post, kun je ons direct als verkoper aanspreken voor garantie. Lijkt er iets niet helemaal lekker te werken? Is het defect? Zolang er geen oneigenlijk gebruik is repareren we het voor je, ruilen we het om, of wanneer dat alles niet mogelijk is krijg je gewoonweg je geld terug. Simpel! We geven standaard 128 dagen garantie op vrijwel alle producten die je hebt aangekocht - regelmatig veel langer dan dat, oplopend tot vele jaren! Heeft het artikel in kwestie langer of korter garantie dan onze standaardtermijn? Dan staat het direct op onze site bij het artikel weergegeven, of we melden het je expliciet voorafgaand aan de koop. Ongebruikte courante artikelen zoals de nieuwste processors en videokaarten hebben vaak een langere termijn. Gebruikte randapparatuur zoals muizen, toetsenborden en koptelefoons vaak korter. Als je een specifieke termijn met ons overeen wilt komen dan is dat in bepaalde gevallen mogelijk. Neem gerust contact op voor de mogelijkheden!

Bemiddeling
Problemen met het product buiten onze garantietermijn? Heeft het product nog wel fabrieksgarantie en heb je rechtstreeks bij ons besteld? Garantie op succes geven we niet, maar we beloven je wel dat gedurende die resterende fabrieksgarantietermijn we je dan altijd zullen helpen de juiste plek te vinden wanneer je onverhoopt een RMA moet aanvragen. Omdat we vaker met dat bijltje hakken weten we door welke hoepels diverse bedrijven en fabrikanten je willen laten springen voordat ze doen waar je recht op hebt. Als je contact met ons opneemt kan een goed advies je veel tijd schelen. Neem dus gerust contact op en we kijken wat we voor je kunnen doen.

Service
We zorgen goed voor onze klanten. Heb je problemen, maar heeft het product geen fabrieksgarantie meer en is onze garantietermijn ook verstreken? Dan zijn wij in veel gevallen bereid tegen gereduceerd tarief, of zelfs kosteloos het product te testen. Toch fijn om ofwel je vermoedens bevestigd te zien, of je hardware in een handomdraai uit de dood herrezen zien worden. Meestal is het niet zo'n feest, want er zijn veel zaken die te ingewikkeld en tijdrovend zijn om uit te voeren. Echter blijven er genoeg simpele dingen die de moeite waard zijn te proberen. Alleen moet je het dan maar net weten én de hardware hebben om het te testen. Dat is bij ons geen enkel probleem. Laat het ons weten als we iets voor je kunnen doen!

Op zoek naar garantie-afhandeling, bemiddeling of service?
Stuur dan een email naar:

klantenservice@hardwareparadijs.nl

Vermeld en omschrijf de volgende zaken in het bericht:

- Het bewijs van aanschaf bij Hardwareparadijs.nl
- De klacht of het probleem
- De gewenste oplossing
- Volledige naam, adres en telefoonnummer

Reactie volgt doorgaans al binnen 1 werkdag, oplopend tot maximaal 3 werkdagen in drukke periodes.