Cookies op Hardwareparadijs
Onze site maakt gebruikt van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie onder andere om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kunnen we hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren, en deze informatie toevoegen aan bezoekersprofielen. Cookies kunnen worden gebruikt om op Hardwareparadijs, indien u deze optie heeft gekozen, u niet meer uit te loggen.

Als je deze site blijft gebruiken gaan we er vanuit dat je akkoord bent met onze cookies. Begrepen
Filter
Staat genoteerd!
Sommige artikelen worden nog in prijs verlaagd, veel werk! Zie je iets leuks maar denk je dat de prijs niet meer klopt? Neem even contact op!

Onze werkwijze bij inruil & inkoop


Net als ieder gezond en waarde-toevoegend bedrijf proberen we de optimale balans te vinden tussen efficient werken, winst nemen en zo goed als mogelijk zijn voor onze klanten. Een klant ben je als je een product of dienst van ons hebt afgenomen en deze niet annuleert binnen de wettelijke bedenktijd. We doen ons uiterste best om te laten zien met wie je te maken hebt en wat je van ons kunt verwachten. Dat willen wij graag bij nieuwe klanten terugzien. Wij gaan niet voor massa = kassa, maar voor vast en hecht klantcontact. Daar hoort bij dat we willen weten of de nieuwe klant dat ook voor ogen heeft, wat in onze ervaring uitstekend kan blijken uit het uitgebreid, oprecht en eerlijk beantwoorden van onze vragenlijsten!

Als je hebt gekozen voor de uitgebreide vragenlijst dan is een van de eerste vragen die we je hebben gesteld: Ben je al klant van ons? Terugkerende klanten ondervragen wij helemaal niet zo uitgebreid! Die doen we doorgaans binnen enkele momenten een concreet prijsaanbod. Vaste en loyale klanten kunnen ons bovendien altijd direct mailen, bellen of appen voor niet alleen een vrijbijvende indicatie inruilwaarde, maar ook voor allerlei hardware gerelateerde vragen en hulp op afstand. Iedere klant die ons serviceniveau op prijs stelt en op waarde schat koesteren wij en behandelen wij met de grootst mogelijke zorg!

Interesseer jij je totaal niet in ons maar puur in een scherp aanbod of zo goedkoop mogelijke dienst, ongeacht of de aanbieder zich houdt aan wet- en regelgeving? Een lage prijs boven alles? Tsja, dan zijn we niet voor elkaar voorbestemd. Stel jij onze unieke service en diensten wel op prijs? Wil je eerlijk ondernemerschap belonen en wil je graag een hechte relatie met ons opbouwen? Geweldig! Die wens en waardering willen wij graag bij nieuwe klanten zien. Als wij dat zien dan maken we graag kennis met je en helpen we je graag verder.

Wat garandeert jou als nieuwe klant een reactie?
In ieder van de formulieren staat een duidelijke disclaimer vooraf vermeld dat het invullen insturen ervan geen reactie garandeert. Loyale, vaste klanten en leveranciers krijgen dat altijd, maar bij nieuwe klanten zijn we hierin terughoudend. In het uitgebreide formulier lichten we dat op ludieke wijze toe. Op deze pagina kun je lezen waarom we terughoudend zijn, maar je hebt waarschijnlijk meer interesse in te weten wat je een concrete reactie met een inruilwaarde of prijsvoorstel van ons garandeert. Dat is vrij eenvoudig! Als nieuwe klant krijg je gegarandeerd reactie in de volgende 3 gevallen:

1. Je neemt de moeite langs te komen.
Je komt langs, uitsluitend op afspraak, met de in te ruilen of te verkopen goederen. Iedereen die de moeite neemt naar ons af te reizen krijgt naar wens koffie, thee en een ter plekke een geheel vrijblijvend aanbod. Nog wat aankoopadvies nodig? Ook gratis! Service van de zaak. Bevalt ons bod? Dan maken we direct de deal. Bevalt het bod je niet? Even goede vrienden en tot de volgende handel!

2. Je betaalt vooruit.
Je plaatst online je bestelling via ons bestelformulier en betaalt voor de producten en/of diensten vooruit. Na ontvangst van betaling bellen we je op en doen we je een vrijblijvend aanbod voor de spullen die je ons aangeboden hebt. Bevalt het bod? Dan treffen we direct de nodige maatregelen. Bevalt het bod je niet? Even goede vrienden en tot de volgende handel!

3. Je hebt een oprecht, eerlijk, welgemeend, volledig en haalbaar voorstel gedaan.
We snappen duidelijk wat je nodig hebt of kwijt wilt. Je gewenste prijs is duidelijk vermeld. Deze laat ruim voldoende marge voor ons over bij doorverkoop. Jij waardeert dus duidelijk onze service en gunt ons de handel! Ook zien we je NAW + telefoonnummer staan, zodat we telefonisch kunnen bevestigen dat het geen nepperij is en jij het ook echt bent. Jouw voorstel klopt tot in de puntjes en dus krijg je gegarandeerd een oprechte en persoonlijke reactie van ons terug.

Waarom we terughoudend zijn

Vroeger namen we ieder voorstel in behandeling, hoe onduidelijk of onrealistisch ook. Je kunt het altijd proberen en iedereen een kans geven immers! Het is echter nu onze ervaring na jarenlang handelen dat het toch in behandeling nemen van voorstellen zonder de combinatie van duidelijkheid, realistische prijs en zuivere koffie in vrijwel alle gevallen een zinloze en vaak ronduit pijnlijke oefening was. We doen dit inmiddels al zolang dat we weten dat een goed verstaander maar een half woord nodig heeft en het niet goed komt als het bij de eerste indruk niet goed gaat. We hebben talloze verzoeken beantwoord, vele uren getelefoneerd, eindeloos kosteloos advies gegeven, veel moeite en tijd gestoken in het behandelen van voorstellen om te kijken of we elkaar konden helpen. Vrijwel iedereen heeft onze kennis en tijd ronduit misbruikt en beantwoord met ontelbaar veel tirades, scheldpartijen, persoonlijke bedreigingen en beledigingen. Nog bedankt daarvoor allemaal! Fijne herinneringen hoor. Dat zullen we nooit meer vergeten. Het is dat we ook fijne mensen kennen die we tot onze loyale klantenkring kunnen rekenen maar anders waren we de hoop in de mensheid al totaal verloren. Het behandelen van dergelijke voorstellen heeft zoveel verliezen opgeleverd in tijd, energie en moraal dat we daarmee zijn gestopt. We gaan ervan failliet als we het zouden blijven doen. Gezien we niet failliet willen gaan, verspillen we niet langer onze tijd eraan en beperken we het verlies. Het staat iedereen vrij te vragen wat hij of zij wil voor zijn of haar spullen. Al is het 5000 euro voor een zakje chips. Prima, lekker zelf weten! Alleen kunnen wij er niks mee en bedanken we voor de bijkomende beledigingen en het misbruik van onze tijd en kennis.

Wat maakt een voorstel haalbaar?
Ieder voorstel dat we van een nieuwe/potentiële klant ontvangen beoordelen we op haalbaarheid. Dat is onderverdeeld in drie zaken. Duidelijkheid, prijs en zuivere koffie. We lichten alledrie de zaken hieronder uitgebreider toe.

Duidelijkheid
Er moet geen, of in ieder geval zo min mogelijk twijfel over bestaan wat je wilt. Als je kennis niet toereikend is om uit te drukken wat je exact wilt, wees daar eerlijk over en meld dit dan duidelijk. Je hoeft geen raketgeleerde te zijn, zolang je maar binnen je eigen kunnen, zo duidelijk als mogelijk kunt zeggen wat je wilt dat we voor elkaar gaan betekenen.


Geschikt: Momenteel bezit ik een Asus P8Z77-V moederbord met 16GB 1600Mhz Kingston HyperX Blue RAM (4x4), een Intel i5-3570K en een Scythe Mugen 2 CPU koeler. Hiervoor zoek ik een upgrade, graag iets als een Intel 8e generatie mobo+CPU+mem combinatie of AMD Ryzen 2e generatie of hoger. Bij jullie zag ik de volgende zaken staan [link] [link] die mij wel interessant leken. Wat zijn de mogelijkheden?

Ongeschikt: ik heb een quadcore cpu mobo en ddr ik zoek upgrade hebben jullie iets leuks??

Prijs
Met de prijs kun je uitdrukken wat je onze dienst waard vindt. Wij bieden het grootste gemak en totale zekerheid in ruil voor winstmarge op je spullen. Wij kunnen niet voor jou bepalen wat je dat gemak waard vindt. Alleen jij kan dat! Heb je niet veel tijd of zie je op tegen al het gedoe dat komt kijken bij tweedehands verkoop? Dan is onze dienst een uitkomst voor jou! De beste vraag om jezelf te stellen is dus: wat is de laagste prijs waarvoor het voor mij de moeite waard is om mijn spullen in 1 klap verkocht te hebben in plaats van dat ik het zelf verkoop? Beantwoord je deze vraag voor ieder onderdeel dat je kwijt wilt? Dan maak je het ons gemakkelijk om je voorstel prijstechnisch te beoordelen en zijn we je dankbaar.

Ongeschikte antwoorden:
- Ik heb geen idee wat het waard is
-....
- Niet van toepassing
- Weet ik niet
- Doe jij eens een mooi voorstel!
- Wat moet ik bijbetalen?
- Wat kunnen jullie mij aanbieden?
- Doe eens een leuk bod
- Ik wil zoveel mogelijk hahaha!
- Ik wil horen wat jullie bieden


Geschikte houding: ik wil minimaal [X] euro voor mijn videokaart, minimaal [Y] euro voor het moederbord en voor mijn laptop wil ik minimaal [Z] euro hebben. Lukt dat jullie niet? Dan houd ik het nog even, of verkoop ik het zelf. Als jullie interesse hebben voor deze prijzen, dan hoor ik het graag. Ik weet dat jullie het ontzettend druk hebben, dus als ik geen antwoord krijg vat ik dat op als “geen interesse”. Geen enkel probleem! We blijven even goede vrienden. Tot de volgende handel!

Ongeschikte houding: Ik eis te horen wat ik kan krijgen of bij moet betalen. Je leest het goed ja, ik eis dat! Jullie zijn wettelijk verplicht mij het te vertellen omdat jullie anders levenslang de gevangenis in moeten. Want de klant is koning en de koning bepaalt alles. Jullie moeten werkelijk alles doen wat ik zeg. Meteen! Ook al ben ik geen klant, want ik heb nog nooit iets gekocht van jullie. Toch ben ik de koning en met grote voorsprong de belangrijkste persoon op aard! Daarom zijn jullie verplicht om gisteren nog alles te doen wat ik vraag. Gratis! Of nee, jullie moeten mij ervoor betalen zelfs, omdat het een voorrecht is om met mij zaken te doen! Nou, kan ik het al direct op komen halen voor 10% van de vaste prijs of niet? Reageer dan! Sneller! Echt superlui en klantonvriendelijk dit! Welk bedrijf wil niet met mij handelen, die goddelijke koning die maar liefst 10% van de vaste prijs overheeft! Jullie zouden het allemaal gratis moeten geven! Jullie mogen nog in je handjes knijpen dat ik bereid ben om nog iets te betalen. Ik ben een godgeschenk! Reageren jullie niet? Zo! Nou! Die 3000 uitmuntende reviews zijn dus allemaal onzin! Nep! Als ik geen antwoord krijg ga ik er even 3000 slechte reviews bij schrijven! Mijn hobby is het leven van eerlijke ondernemers zuur maken!

We hebben regelmatig te maken met volk met de verbazingwekkende 2e houding. Iedere keer dat we dergelijk volk treffen vragen we ons af wat we mis hebben gedaan in ons leven om een dergelijke behandeling te verdienen. Maar goed, het is zoals het is. Het is niet altijd rozengeur en maneschijn. Je hebt normaal en redelijk volk en ook het andere uiterste. Vandaar dat we iedere keer dat we iemand treffen met de 1e houding, we onze zegeningen tellen en dergelijke mensen koesteren. Zij maken ons werk leuk en de moeite waard. Bedankt!

Zuivere koffie
We zijn trots op wat we hebben bereikt en zeer dankbaar voor de inmiddels ruim 3400 beoordelingen die we van onze tevreden klanten hebben ontvangen. Iedereen kan daardoor duizenden bewijzen zien van de kwaliteit van onze producten en diensten.

Andersom hebben wij (nog) geen idee wie jij bent. Wij willen graag zien en kunnen bevestigen dat we met een eerlijk, oprecht en natuurlijk persoon handelen. Niet alleen vinden we dat eerlijk oversteken, ook is het voor bedrijven bij wet verplicht om deze gegevens te noteren. Wij houden een uitstekend sluitende inkoopadministratie bij, waarmee we actief bijdragen aan het bestrijden van heling. Om al deze redenen vragen we je adres door te geven en je telefoonnummer. Jouw telefoonnummer is altijd vooraf verplicht, maar overige gegevens kun je ons ook in persoon melden. We bellen je zeer waarschijnlijk na, dus zorg dat je bereikbaar bent op het nummer dat je doorgeeft.

Met dit alles kunnen we zien dat we met zuivere koffie te maken hebben. Wel zo fijn!

Geschikt antwoord:
Jan de Vries
Heldenstraat 1337
7890XY Topdorp
Tel/app: 06 133 33 337
jdevries@bla.nl


Ongeschikte antwoorden:
- n0obPWNrr9000
- thuglife-vaneck
- oO_Shan1quaL0ve_Oo
- "Bryan"