Cookies op Hardwareparadijs
Onze site maakt gebruikt van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie onder andere om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kunnen we hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren, en deze informatie toevoegen aan bezoekersprofielen. Cookies kunnen worden gebruikt om op Hardwareparadijs, indien u deze optie heeft gekozen, u niet meer uit te loggen.

Als je deze site blijft gebruiken gaan we er vanuit dat je akkoord bent met onze cookies. Begrepen
Filter
Staat genoteerd!
In verband met het coronavirus is onze dienstverlening aangepast. Je bereikt ons het beste door te appen en bellen. Email je, meld dan jouw telefoonnummer.

Mededelingen


Belangrijke berichten van de eigenaar

Dirksland, 21 januari 2021


Lieve klanten, beste lezers,

Vanwege de avondklok passen we de afhaaltijdvakken die vanaf 17 december geldig waren opnieuw aan. Om de enorm toegenomen wens voor afhalen tegemoet te komen proberen we de volgende tijdvakken vrij te houden voor klanten die hun bestelling willen afhalen.

Tijdvakken voor Afhaal, geldig vanaf 23 januari 2021:
 
Maandag 14:30 - 16:00
Dinsdag 14:30 - 16:00
Woensdag 14:30 - 16:00 en 19:30 - 20:30
Donderdag 14:30 - 16:00
Vrijdag 14:30 - 16:00
   
Zaterdag 14:30 - 16:00
Zondag 14:30 - 16:00


Deze tijden zijn geldig zolang de avondklok duurt. Er zijn geen rechten aan deze tijden te ontlenen. Er kan niet verzekerd worden dat de tijdvakken ook daadwerkelijk vrij zijn. Gelieve ons altijd eerst te appen of bellen voordat je komt, zodat we je bestelling kunnen aannemen en klaarleggen!

Tel: 085-0043078

Bedankt voor jullie begrip en sterkte allemaal de komende tijd.

Met vriendelijke groet, namens het team,

Chris
Eigenaar Hardwareparadijs.nl

=======================================================================================

Dirksland, 2 januari 2021

Lieve klanten, beste lezers,

We hebben niet genoeg videokaarten om te verkopen uit vrije voorraad.

Hoe zit dat?

Vanwege wereldwijde tekorten aan nieuwe videokaarten kijken veel mensen die dat anders niet zouden doen naar alternatieven op de tweedehands markt. Daar zijn wij voor velen van jullie een bekend adres en dat is te merken aan de orders die we krijgen. Videokaarten staan met stip boven aan. Dit gaat ten koste van klanten die een complete upgrade willen doen of iets compleet nieuws willen samenstellen. Waar we dergelijke klanten sowieso al regelmatig voorrang gaven, doen we dat nu voor zolang als dat de schaarste aanhoudt.

Daarom trekken we per 1 januari 2021 niet alle, maar wel veel videokaarten uit de vrije voorraad. Deze zijn voorlopig alleen nog verkrijgbaar bij inruil en/of combinatiekoop. Op deze manier houden we de verkoop en de voorraad voldoende in balans voor alle klanten.

Inruil
Er dient een voldoende courante videokaart ingeruild te worden. Meerdere courante videokaarten, of andere artikelen mag je natuurlijk ook ter inruil aanbieden. Zolang er in ieder geval maar minstens éém courante videokaart bij zit. Er is geen hapklaar antwoord te geven op wat courant is. Dat verschilt per situatie. Nooit geschoten is echter altijd mis! Stuur dus altijd je ruilvoorstel in om te horen wat de mogelijkheden zijn.

Combinatiekoop
Heb je geen inruilwaar? Dan kun je een kaart aanschaffen wanneer je er minimaal een upgradeset bijkoopt. Dat houdt in:
- Moederbord
- Processor
- Geheugen
- (NVMe) SSD

Uiteraard kun je ook een complete PC in onderdelen bestellen. Hoeft niet, mag wel!

Wil je een inruilvoorstel doen?
Ga dan naar het inruilformulier.

Wil je weten welke upgradesets we aanbieden?
Zie hier ons AMD Ryzen upgradeset aanbod.
Zie hier ons Intel 8e, 9e en 10e gen aanbod: >klik<

Bedankt voor jullie begrip!

Met vriendelijke groet, namens het team,


Chris
Eigenaar Hardwareparadijs.nl

Wijziging per maart 2021, bovenstaande is niet langer geldig. Bekijk de artikelen los om te zien of er losse verkoop mogelijk is.

=======================================================================================

Dirksland, 17 december 2020

Lieve klanten, beste lezers,

Vanwege de lockdown is er nog meer druk op webwinkels en de vervoerders. Dit maakt dat het bezorgen van bestellingen vertraging gaat oplopen. Er is bij onze vervoerder PostNL simpelweg niet genoeg capaciteit beschikbaar. We hebben al bij jullie gemerkt dat de wens om af te halen hierdoor toeneemt! Alle online bestellingen worden vanzelfsprekend bezorgd, maar er is geen ontkomen aan langere levertijden.

Heb je geduld, is het voor jou geen punt als je bestelling extra dagen duurt? Bestel online en laat je spullen gewoon leveren. Komt heus goed. Alles wordt bezorgd, maar doorgaans niet meteen de volgende dag nog in de komende weken.

Wil je graag zo spoedig mogelijk je spullen? Maak dan een afhaal- of bezorgafspraak met ons. We bezorgen gratis in Dirksland, Middelharnis en Sommelsdijk. Afhalen is en blijft gratis. Het is en blijft mogelijk met strenge inachtneming van de maatregelen. Een mondkapje is verplicht (heb je er geen, krijg je er een) en we houden anderhalve meter afstand. 

Om de enorm toegenomen wens voor afhalen tegemoet te komen proberen we de volgende tijdvakken vrij te houden voor klanten die hun bestelling willen afhalen.

Tijdvakken voor Afhaal
 
Maandag 14:30 - 16:00
Dinsdag 14:30 - 16:00
Woensdag 14:30 - 16:00 en 19:30 - 21:00
Donderdag 14:30 - 16:00
Vrijdag 14:30 - 16:00 en 19:30 - 21:00
   
Zaterdag alleen op afspraak
Zondag alleen op afspraak
   
Kerst alleen op afspraak
Oud & Nieuw alleen op afspraak


Deze tijden zijn geldig zolang de lockdown duurt. Er zijn geen rechten aan deze tijden te ontlenen. Er kan niet verzekerd worden dat de tijdvakken ook daadwerkelijk vrij zijn.

Gelieve ons altijd eerst te appen of bellen voordat je komt, zodat we je bestelling kunnen aannemen en klaarleggen!

Tel: 085-0043078

Bedankt voor jullie begrip en sterkte allemaal de komende tijd.

Met vriendelijke groet, namens het team,

Chris
Eigenaar Hardwareparadijs.nl

=======================================================================================

Dirksland, 23 maart 2020

Lieve klanten, beste lezers,

Het zal niemand zijn ontgaan dat we verkeren in een ongekende gezondheidscrisis. Zolang als nodig is neem ik daarom maatregelen en pas ik per direct voor onbepaalde tijd mijn bedrijfsvoering aan. In dit bericht vertel ik wat dat inhoudt voor jullie, mijn klanten. Heb je geen zin of tijd voor een lap tekst, skip dan naar de TL;DR onderaan de pagina.

De handel loopt terug. De omzet daalt. Ga ik het redden als ondernemer? Ik kan niet in de toekomst kijken, maar mijn zorgen liggen momenteel niet bij mijn bedrijf.

Wel maak ik mij zorgen over jullie gezondheid en die van mijn naasten. We hebben allemaal kinderen, partners, ouders, tantes, ooms, neven, nichten, opa's en oma's voor wie we zorgen. Ook ik zorg voor mijn familie en zij zorgen voor mij. Mijn familie gaat voor alles. Niets koester ik meer dan hen en dat betekent dat ik alles zal doen om hen zo min mogelijk risico te laten lopen. Dat betekent dat ik in mijn dagelijks leven, dus ook in het runnen van mijn bedrijf, dingen zal moeten doen die ik heb gelaten als ook dingen zal moeten laten die ik doe.

Afhalen – alleen onder strikte voorwaarden.
Een goed voorbeeld daarvan is jullie de hand schudden en welkom heten bij Omni's Hardwareparadijs. Bakkie erbij. Vind ik leuk, maar dat stopt helaas. Afhalen kan voorlopig alleen onder strikte voorwaarden: geen contant geld, geen persoonlijk contact en gepaste ruime afstand. Afhalen is de komende tijd derhalve vooral bedoeld voor:
- Uitzonderlijk zware producten
- Producten die zeer kwetsbaar zijn tijdens transport
- Fysiek zeer grote producten en/of volumineuze partijen
- Bestellingen met een uitzonderlijk hoge orderwaarde

Het spijt mij dit te moeten doen, maar ik neem mijn verantwoordelijkheid en hoop op jullie begrip daarvoor. 

Levertijden – geduld wordt beloond.
Al jaren doe ik mijn best zoveel mogelijk de levertijden van de grote jongens te matchen. Zeven dagen per week ga ik nooit redden, maar overmacht uitgezonderd lukt iedere werkdag tot dusver altijd. Dat zal ik de komende tijd niet kunnen halen en dus ook niet beloven. Wat ik wel beloof en waar ik mijn uiterste best voor ga doen staat hieronder.

Brievenbuspost
Dit betreft poststukken die passen door de brievenbus en geen handtekening vereisen. Zoals bubbelenveloppes gefrankeerd met postzegels, gelabelde brievenbuspakjes en gelabelde brievenbusdozen.

Verzending van brievenbuspost vindt plaats minstens 4x per week en maximaal 5x per week, alleen op werkdagen.

Bestellingen die via brievenbuspost verzonden worden ontvang je gemiddeld dus met 1 tot 3 werkdagen.

Pakketpost
Hieronder wordt verstaan: poststukken die fysiek niet passen door de brievenbus, en/of een handtekening vereisen bij afgifte. 

Verzending van pakketpost vindt plaats minstens 3x per week en maximaal 5x per week, alleen op werkdagen.

Bestellingen die via pakketpost worden verzonden ontvang je gemiddeld dus met 1 tot 3 werkdagen.

PostNL
Door alle maatregelen wordt veel meer besteld bij webwinkels wat anders in fysieke winkels gekocht zou worden. Dat merkt onze vervoerder PostNL ook. Door hoger ziekteverzuim en grote drukte kan levering vertraging oplopen.

Responsetijd – alvast bedankt voor uw begrip.
Mijn team heb ik het hardste nodig op kantoor, waar ik hen inzet voor het uitvoeren van het cruciale handwerk. Denk aan het inspoelen van laptops, het assembleren van Omnipotent Machines, het verwerken van de goederenstroom en het zorgvuldig testen van de hardware in het uitgebreide assortiment. Daarbij gaat kwaliteit altijd boven kwantiteit, maar belangrijker: de gezondheid van het team boven alles. Zolang de crisis woedt zal ik mijn team niet vragen naar kantoor te komen.

Helaas kan mijn team deze taken niet thuis uitvoeren. Dat betekent dat ik vrijwel alles voorlopig zelf oppak. Mijn interne batterij is gelukkig nog uitstekend, maar de accuduur is niet oneindig en ook ik moet dus wel eens aan de lader. Omdat vrijwel alles nu op mij terugvalt zal ik daarom selectiever omgaan met de onaflatende, grote hoeveelheid berichten die er dagelijks binnenkomen. Reacties kunnen korter, zakelijker overkomen, langer duren of uitblijven. Voor de grootste kans op een snelle, persoonlijke response raad ik jullie daarom aan te appen in plaats van te mailen. Appen we nog niet? Bel dan op 085 0043 078. Krijg je de voicemail? Hang dan niet op, maar spreek een duidelijk bericht in met je vraag, verzoek of wensen. 

Hetzelfde - niet alles verandert.
Niet alles wordt aangepast. De kwaliteitscontrole blijft net zo streng als anders. Er wordt zo zorgvuldig getest als altijd. De verkoop gaat gewoon door. De inkoop gaat gewoon door. De handel zal nooit stilstaan. Blijf dus vooral je spullen aanbieden via het inkoop & inruilformulier of, als je ons al kent, via whatsapp. We betalen net zo snel uit als anders. De service- en dienstverlening blijft van hetzelfde hoge niveau. Bij hulp en problemen laat ik mijn klanten ook in deze tijden niet in de steek. Daar mag je op vertrouwen.

Verantwoord kopen
Als laatst, we gaan een onzekere tijd tegemoet. De economie krijgt een enorme tik en dat gaan we allemaal voelen in de portemonnee. Doe je uitgaves verantwoord en neem het zekere voor het onzekere. Hardwareparadijs.nl had geen paradijs in de naam als er geen prachtige hardware in het assortiment zou zitten. Spullen waar je zo blij mee kunt zijn dat die vier muren voorlopig niet op je af komen. Maar toch, denk er eerst even over na of het wel kan. Een dikke videokaart of een brute upgradeset is ontzettend leuk, maar koop het wel verantwoord. Als het kan, prima uiteraard. Kan het eigenlijk niet? Kijk of het ook een onsje minder kan en anders zie ik je later graag weer terug als het beter gaat. Komt goed.

TL;DR / Samenvatting:
- Afhalen alleen onder strikte voorwaarden
- Levertijden zijn aangepast
- Prioriteit voor appers en bellers
- De kwaliteit blijft gehandhaafd
- Wees lief, gebruik uw verstand en heb geduld

Bedankt voor jullie begrip en sterkte allemaal de komende tijd.

Met vriendelijke groet, namens het team,

Chris
Eigenaar Hardwareparadijs.nl