Cookies op Hardwareparadijs
Onze site maakt gebruikt van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie onder andere om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kunnen we hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren, en deze informatie toevoegen aan bezoekersprofielen. Cookies kunnen worden gebruikt om op Hardwareparadijs, indien u deze optie heeft gekozen, u niet meer uit te loggen.

Als je deze site blijft gebruiken gaan we er vanuit dat je akkoord bent met onze cookies. Begrepen
Filter
Staat genoteerd!
Sommige artikelen worden nog in prijs verlaagd, veel werk! Zie je iets leuks maar denk je dat de prijs niet meer klopt? Neem even contact op!

Kort & krachtig inkopen


Kopieer onderstaande vragenlijst en email deze ingevuld naar:

inkoop@hardwareparadijs.nl

 Met deze knop kun je de vragenlijst makkelijk kopiëren!

Notitie van Hardwareparadijs.nl:
Het invullen en insturen van dit formulier garandeert uitdrukkelijk niet dat je ook een reactie krijgt. Lees hier waarom: https://Hardwareparadijs.nl/werkwijze-i-40.html
Vanzelfsprekend nemen we ieder voorstel in overweging.

==DIRECT & DUIDELIJK==
We beginnen met zo precies mogelijk te begrijpen wat je wilt, wanneer, waar en hoe. Details zijn belangrijk, dus wees zo precies mogelijk. Hoe concreter, hoe beter!
1. Wat wil je precies aan ons verkopen?
...

2. Wat kun je zeggen over garantie? Heb je nog een bon? Van welke winkel? Hoe zit het met aanwezigheid van originele dozen, toebehoren, cosmetische staat en aan/afwezigheid van rook/sigarettenlucht?
...

3. Wil je dat we al jouw hardware ineens overnemen? (wat van toepassing is laten staan)
    >>> Absoluut. Het is alles of niets!
    >>> Nee, niet per se alles, maar wel absoluut de volgende zaken:
    >>> Nee, al is het slechts 1 item is, dat ruimt al op! Hoe meer hoe beter, dat is alles. Verder geen eisen.

4. Ben je in de gelegenheid om direct tot verkoop en levering over te gaan? (wat van toepassing is laten staan)
    >>> Zeker! De hardware is niet meer in gebruik en kan dus direct opgestuurd, gebracht of gehaald worden. Ik kan direct handelen!
    >>> Nee, het kan pas weg als ik vervangende spullen heb. Daarvoor heb ik nog niet genoeg geld. Ik moet eerst nog sparen tot de volgende datum: ...
    >>> Nee, de producten zijn nog niet vrij beschikbaar. Dat zal het zijn op de volgende datum: ...
    >>> Nee, om anderen redenen, namelijk: ...

5. Hoe wil je logistiek de boel afhandelen? (meerdere opties mogelijk)
    >>> Ik breng het zelf bij jullie langs
    >>> Ik heb genoeg verzendmateriaal en stuur het op
    >>> Ik wil dat jullie mij eerst verzendmateriaal sturen, daarna stuur ik het op
    >>> Ik wil dat het opgehaald wordt

==EERLIJK & REALISTISCH==
We verlenen deze dienst graag en zo goed mogelijk! De kosten van deze dienst moeten betaald worden met de winst die we kunnen maken met de doorverkoop van jouw spullen. 

6. Voor welke prijs PER onderdeel is het voor jou de moeite waard het aan ons te verkopen zodat je dat zelf niet meer hoeft te doen?
...

7. Kijk nog eens naar je prijzen. Heb je voldoende ruimte voor winst bij doorverkoop voor ons over gelaten? We leveren de dienst graag, maar het kan en gaat niet gratis :)
    >>> Jazeker! Ik begrijp het verdienmodel. Ik heb zeker ruimte overgelaten om er wat aan te verdienen. Dat is deze dienst mij dubbel en dwars waard want ik ben gegarandeerd mijn spullen kwijt. Daarnaast is het jullie van harte gegund!
    >>> Nee! Ik laat totaal geen ruimte over want ik denk alleen aan mijzelf! De wereld draait om mij en iedereen moet gratis voor mij werken! Ikke ikke ikke!
    >>> Ik heb geen prijzen vermeld! Volkomen logisch als jullie mijn daardoor onmogelijk te beoordelen voorstel links moeten laten liggen! Misschien moet ik toch maar een leverafspraak maken. Of een vergoeding voor taxatie betalen uiteraard. Als ik langskom op afspraak krijg ik immers een vrijblijvend bod en als ik betaal voor taxatie krijg ik ook dat met terugwerkende kracht weer vergoed als we tot een afspraak komen! Beter maak ik gebruik van deze topservice!

==ZUIVERE KOFFIE==
We zijn trots op wat we hebben bereikt en dankbaar voor de inmiddels ruim 3400 beoordelingen die we van onze tevreden klanten hebben ontvangen. Iedereen kan daardoor duizenden bewijzen zien van de kwaliteit van onze producten en diensten. 

Andersom hebben wij (nog) geen idee wie jij bent. Wij willen graag zien en kunnen bevestigen dat we met een eerlijk, oprecht en natuurlijk persoon handelen. Niet alleen vinden we dat eerlijk oversteken, ook is het voor bedrijven bij wet verplicht om deze gegevens te noteren. Wij houden een uitstekend sluitende inkoopadministratie bij, waarmee we actief bijdragen aan het bestrijden van heling. Om al deze redenen vragen we je adres door te geven en je telefoonnummer. Jouw telefoonnummer is altijd vooraf verplicht, maar overige gegevens kun je ons ook in persoon melden . We bellen je zeer waarschijnlijk na, dus zorg dat je bereikbaar bent op het nummer dat je doorgeeft. 

Met dit alles kunnen we zien dat we met zuivere koffie te maken hebben. Wel zo fijn!

8. Wat zijn jouw gegevens?
    >>> Voor- en achternaam
    >>> Straatnaam en huisnummer
    >>> Postcode
    >>> Woonplaats
    >>> Telefoonnummer
    >>> Link naar je profiel op tweakers.net (indien van toepassing)