Cookies op Hardwareparadijs
Onze site maakt gebruikt van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie onder andere om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kunnen we hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren, en deze informatie toevoegen aan bezoekersprofielen. Cookies kunnen worden gebruikt om op Hardwareparadijs, indien u deze optie heeft gekozen, u niet meer uit te loggen.

Als je deze site blijft gebruiken gaan we er vanuit dat je akkoord bent met onze cookies. Begrepen
Filter
Staat genoteerd!
In verband met het coronavirus is onze dienstverlening aangepast. Je bereikt ons het beste door te appen en bellen. Email je, meld dan jouw telefoonnummer.

Bestellen - hoe en waarom?


Op deze pagina leggen we je uit hoe we ons bestelproces hebben ingericht en waarom we dat zo doen. Deze uitleg is gericht op en vooral bedoeld voor nieuwe klanten die hun bestelling per post willen ontvangen.

Het Verloop

Stap 1: Aanvraag
Je mailt ons je bestelling met een link naar je samengestelde wenslijst.

Stap 2: Beoordeling
Een teamlid beoordeelt je aanvraag. Meer hierover onderaan de pagina.

Stap 3: Bevestiging
Indien de bestelling een logisch geheel vormt en de artikelen op voorraad zijn volgt een bestelbevestiging met betaalinstructies en een kopie van onze algemene voorwaarden. Het is bij deze stap dat er een voorlopige overeenkomst tot stand komt (niet stap 1). 

Stap 4: Betaling
Als het bedrag is voldaan binnen de betaaltermijn dan bevestigen wij dat het bedrag is ontvangen en de overeenkomst is gesloten. We geven daarbij ook gewoonlijk nogmaals een indicatie van de levertijd.

Stap 5: Levering
We geven je voordat - of vlak nadat je artikelen onderweg zijn indien van toepassing een Track & Trace code zodat je je zending kunt volgen. Bij ongetraceerde zendingen geven we waar mogelijk direct een verzendbewijs, al dan niet op aanvraag.


Het Waarom

Vind je het raar dat je niet kunt afrekenen? Begrijpelijk, welke webwinkel is er immers zo gek om het nieuwe klanten niet zo makkelijk mogelijk maken om te kopen? Er zijn twee hoofdredenen om het te doen zoals we doen.

1. We houden het graag bij kleinschalig mensenwerk. Persoonlijk contact, persoonlijke service.
2. Het stelt ons in staat je te leren kennen en daardoor je met advies op maat veel beter te helpen.

Het eerste spreekt hopelijk voor zich. Zo niet, blader eens door onze 3000+ beoordelingen op Google en Tweakers.net. Of liever: maak kennis met ons en ervaar het zelf.

Het tweede lichten we graag toe aan de hand van wat we dagelijks zien.

Je hebt een PC in onderdelen samengesteld waarvan je denkt dat het een kloppend geheel is, maar wij weten: dat zit net even anders. Als we onlogische combinaties zien of opmerkelijke keuzes, dan zullen we je waarschijnlijk vragen hoe je tot die keuze gekomen bent. Negen van de tien keer kunnen we je zo helpen spullen te kopen die ook écht met elkaar werken en beter het doel van de aankoop behalen. Bekende voorbeelden hiervan:

- Overklokbare CPU's gecombineerd met een moederbord dat dat niet ondersteunt en andersom
- Veel te lichte of juist veel te zware koeloplossingen (van een boxed koeler op een 9900K gaan we huilen)
- Geheugen kopen dat alleen past in een laptop terwijl het voor je desktop is en andersom
- Servergeheugen kopen voor in je huis-tuin-en-keuken PC
- Processorkoelers die fysiek niet in een behuizing passen
- Veel te lichte of juist veel te zware voedingen
- Moederbord + processorcombinaties die niet met elkaar samen kunnen werken
- M.2 SSD's met een door het moederbord niet ondersteunde interface
- Full-size ATX voeding bij een SFX-only kast

...en ga zo maar door. De voorbeelden zijn eindeloos. We verkopen onderdelen al jaren. We bouwen PC's al jaren. We upgraden laptops al jaren. We adviseren onze klanten al jaren! Door iedere bestelling te beoordelen en bevestigen kunnen we je zo goed mogelijk verzekeren van een fijne aankoop. We moeten de eerste klant nog tegenkomen die niet enorm blij is dat we hem of haar met slechts een paar tips of adviezen waardevolle tijd, geld en moeite hebben bespaard. 

We hopen dat je onze keuze begrijpt en dat je net als ruim 3000 klanten voor je de voordelen van deze werkwijze mag ervaren. We horen het graag.